کسب رتبه اول کشوری توسط آموزش و پرورش آذربایجان شرقی 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول کشوری در جذب نوآموزان پیش دبستانی توسط آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از جایگاه اول کشوری استان آذربایجان شرقی در جذب و پوشش نوآموزان پیش دبستانی بر اساس آخرین آمار رتبه بندی اعلامی دفتر پیش دبستانی و دبستانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

 پاشایی گفت: به دنبال شیوع بیماری کرونا و تحت الشعاع قرار گرفتن فرآیند ثبت نام و آموزش حضوری نوآموزان پیش دبستانی در وزارت آموزش و پرورش تدبیری برای حل این مسئله اتخاذ و طرح ملی پوشش سراسری مجازی و رایگان نوآموزان پیش دبستانی ابلاغ شد.

او افزود: با شعار هر دبستان دولتی یک پایگاه پیش دبستانی در تمامی مناطق و نواحی استان و با پیگیری مستمرموضوع، توانستیم در جذب و پوشش نوآموزان پیش دبستانی به جایگاه اول کشوری دست یابیم.

او افزود: بر این اساس، با اجرای گسترده طرح و با اتخاذ راهکار‌های مختلف شناسایی و جذب، به ویژه استفاده از روش‌های مختلفی، چون ثبت نام غیرحضوری از طریق سامانه راهبران، لیست اسمی اخذ شده از مراکز بهداشتی و شعار هر دبستان دولتی یک پایگاه پیش دبستانی که از عوامل تسریع کننده پوشش نوآموزان استان و کسب این موفقیت بوده است، نوآموزان جذب شدند.

 پاشایی از تلاش و جدیت مدیران مدارس و پایگاه‌ها، روسا و معاونان آموزشی و آموزش ابتدایی مناطق و نواحی استان در این راستا قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.